پایه تلویزیون چه اندازه ای برای تلویزیون من مناسب است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 83
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 381
:: بازدید هفته : 585
:: بازدید ماه : 17057
:: بازدید سال : 77197
:: بازدید کلی : 451997

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

پایه تلویزیون چه اندازه ای برای تلویزیون من مناسب است؟
سه شنبه 28 شهريور 1402 ساعت 8:16 | بازدید : 289 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


اندازه میز تلویزیون عامل مهمی برای انتخاب مناسب و خرید مناسب است. در این مقاله به شما در انتخاب پایه تلویزیون مناسب کمک می کنیم.

قبل از انتخاب پایه تلویزیون، اولین سوالی که به ذهن من می رسد این است: پایه تلویزیون با اندازه مناسب برای تلویزیون من چیست؟ شاید هنوز صفحه نمایش LCD خود را انتخاب نکرده باشید، با این حال، باید یک ایده ذهنی از ابعاد تلویزیونی که می خواهید در آینده بخرید داشته باشید و می خواهید بر اساس آن یک پایه تلویزیون انتخاب کنید.

اما توصیه ما این است که هرگز یک میز LED را بدون دانستن تمام اطلاعات تلویزیون خود مانند اندازه تلویزیون، ارتفاع پایه و ارتفاع تلویزیون خریداری نکنید، زیرا احتمالا پشیمان خواهید شد. همچنین می توانید پایه تلویزیونی بخرید که دکوراسیون منزل شما را بد جلوه دهد زیرا با تلویزیون همخوانی ندارد. پس مطمئن شوید که قبل از خرید تلویزیون و زمانی که آن را به خانه می آورید، ابعاد آن را اندازه بگیرید و بهترین میز LCD را برای اندازه گیری همه چیز و با خیال راحت انتخاب کنید.

اندازه میز تلویزیون با تلویزیون مطابقت دارد. Wooden TV table



خب الان میخوام تلویزیون بخرم اولین قدم خرید یک میز تلویزیون مناسب با ابعاد تلویزیون هست. به طور کلی میز تلویزیون بزرگ برای تلویزیون کوچک خانه شما را زشت و نامناسب جلوه می دهد و برعکس میز تلویزیون کوچک با تلویزیون بزرگ ناهماهنگ و ناهماهنگ است.

ارتفاع میز تلویزیون  تانیل چوب باید با ارتفاع تلویزیون مطابقت داشته باشد. اگر تلویزیون و میز تلویزیون بلند باشند ارتفاع آن خیلی زیاد می شود و برای دیدن درست تلویزیون باید پاها را از هم جدا کنید. و تلویزیون پایین است، باید چیزی زیر پایه های میز تلویزیون قرار دهید تا بتوانید راحت تر تلویزیون تماشا کنید. بنابراین بهتر است تمام جوانب را با دقت بسنجید تا نتیجه خوبی از خرید خود بگیرید. در ضمن سایز میز تلویزیون باید با توجه به سایز و ارتفاع تلویزیون انتخاب شود تا بتوان آن را ساپورت کرد.

10 سانتی متر از دو طرف میز قرار دهید

برخی از فروشندگان پایه تلویزیون توصیه می کنند که اندازه پایه تلویزیون از هر طرف 10 سانتی متر بزرگتر باشد، به این معنی که پایه 140 سانتی متری را برای تلویزیون 50 اینچی مناسب محاسبه می کنند. به نظر ما این ایده خوبی است و بهتر است این ایده را در هنگام انتخاب در نظر داشته باشید و از آن به عنوان مبنایی برای محاسبات استفاده کنید. در فاصله 10 سانتی متری از کناره ها می توانید لوازم تزئینی قرار دهید و دکوراسیون میز تلویزیون را زیباتر کنید.

قوانین کلی برای اندازه پایه تلویزیون

اما اگر نخواهیم فاصله 10 سانتی متری از کنار میز را تضمین کنیم، حداکثر طول ال سی دی با توجه به اندازه میز تلویزیون به شرح زیر است. میز تلویزیون چوبی تانیل چوب

تلویزیون تا 45 اینچ، طول میز تلویزیون 120 سانتی متر

اندازه تلویزیون تا 55 اینچ طول میز تلویزیون 140 سانتی متر

اندازه تلویزیون تا 60 اینچ طول میز تلویزیون 160 سانتی متر

سایز LCD 70 اینچ طول میز 180 سانتی متر

در مورد ارتفاع میز تلویزیون نیز لازم به ذکر است که قد نامناسب می تواند باعث گردن درد شود چرا که ما همیشه در حال تماشا هستیم و این می تواند در درازمدت روی ما تاثیر منفی بگذارد. در این زمینه کارشناسان این حوزه پیشنهاد می کنند که ارتفاع میز تلویزیون باید حدود 40 سانتی متر باشد تا خط مرکزی صفحه تلویزیون با دید شما مطابقت داشته باشد.

 




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: